Expansiunea spatiilor de birouri in Romania in anul 2019

Afaceri

Care este primul lucru care iti vine in minte atunci cand intri intr-o cladire de birouri? Depinde. Te poate impresiona spatiul – mare si prietenos, te poate atrage arhitectura, ori iti va fi pe placul inimii curatenia ca-n palma. Per total, poti observa ca totul a fost proiectat astfel incat

sa functioneze ca o “masinarie” bine unsa, ce poate asigura starea de bine a unor angajati cu diferite stiluri de lucru. Forta de munca de astazi este foarte diferita de cea de acum cinci ani, potrivit specialiștilor. Drept pentru care exista firme care duc totul cu un pas mai departe, atunci cand e vorba despre noile cladiri de birouri.

O viziune mai clara

Cladirile de birouri sunt din ce în ce mai multe peste tot in lume. Romania nu face exceptie, potrivit statisticilor numarul de metri patrati destinati birourilor fiind in continua crestere. Peste un milion de metri patrati de spatii au fost tranzactionati in Romania in primele sase luni ale anului 2019. Cea mai mare cantitate a fost tranzacționată la nivel national, in timp ce Bucurestiul a reprezentat 33% din suprafața tranzactionata. Investitorii au vizat in principal terenuri adecvate pentru utilizarea industriala si comerciala viitoare, respectiv 49% și 45% din suprafata totala, in timp ce spatiile de uz rezidential, birou si mixt reprezinta, impreuna, 6% din totalul de metri patrati. Ce inseamna acest lucru? Progres, bineinteles, precum si o viziune mai clara a ceea ce presupune cu adevarat extinderea. Aparitia noilor parcuri de birouri, precum si extinderea celor existente a dus si la o crestere a cererilor de servicii adiacente. Cum ar fi serviciile de curatenie. Astfel, potrivit lui Gabriel Galan, directorul firmei de curatenie Conex Clean, numarul cererilor pentru servicii de curatenie a inregistrat o crestere de peste 25% in comparatie cu anul 2018. “Observam atat o crestere a numarului de abonamente lunare de curatenie pentru spatiile de birouri cat si a cererilor de curațenie dupa constructor”, sustine Gabriel Galan.

Pentru starea de bine profesionala si personala

Potrivit specialistilor britanici in domeniu, exista multe lucruri de luat în considerare atunci cand va ganditi la cantitatea de spatiu dintr-un nou loc de munca. Cum ar fi numarul de persoane pe care biroul trebuie sa le gazduiasca si serviciile de curatenie prompte, care sa actioneze fix pe spatiul alocat birourilor, in timp util. Pentru un proprietar de cladire sau un administrator de proprietati exista mai multe motive pentru ca cladirea de birouri sa fie curatata profesional. Oferirea unui mediu sanatos nu numai ca ii va mentine pe cei care lucreaza acolo fericiti si sanatosi, dar va atrage si noi clienti pentru a umple spatiile care ar putea aparea in viitor.

O cladire de birouri reprezinta un exemplu interesant de spatiu de lucru, in care oamenii se pot bucura de flexibilitate si mobilitate fara limite! Indiferent de zona sau corpul cladirii, cu o distragere minima a atentiei si un spatiu privat optim. Totul sustinut, desigur, de servicii de curatenie care sa asigure, pe langa multe altele, starea de bine profesionala si personala.